Thursday, 10 July 2014

Shawl Polos Menawan & Shawl Printed Menawan



Assalamualaikum lovely semua,

Sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak ni, saya nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang sudah genap masuk 12 hari, Alhamdulillah. So, rasanya dah bole dah buat preparation sket sket tuk raya kan. So, nanti bile nak hujung hujung Ramadhan, dah tak yah nak kelam kabut nak wat tu, nak wat ni...kannn

So, korang mesti dah ada yang beli baju raya awal-awal atau dah tempah awal-awal sebab tak nak nanti jem tunggu queue kat tukang jahit kan. huhu....

Ok, baju dah ada.....tudung ? ada tak tudung yang matching ngn baju korang ? belum ada lagi ? hah! tak yah kusut-kusut pening, saya ada jual shawl polos menawan dan shawl printed menawan......kenapa menawan ? sebab.......memang menawan......haha

Shawl polos ni ada 7 kaler yang menawan. Material dia soft and heavy. So, kalo pakai tu kalo tak beralun memang tak sah. Lagi-lagi bila kena tiup angin.....glamer kak jah! huhu....

Tuan punya badan feveret kaler. Pink!! haha

Selain tu, ada jugak printed shawl yang menawan. Kalo raya tahun ni baju raya korang polos polos gitu, leh matching dgn printed shawl macam kat bawah ni :-) :








So, if nak tanya pape ke, bole la email : dazascarforder@gmail.com | whatsapp : 018 - 350 5396
 ye adik-adik gorgeous semua :-)
and sudi-sudikanlah like page kami...hik hik Daza Scarf Facebook Page
Btw, selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak semua. Allah bless you all :-)




2 comments:

  1. canteknya...still ade stock ke

    http://ilotnaim.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hai sis ilot....yup....ada shawl yg still available! whatsapp me for pertanyaan. :-) : 018-350 5396

    ReplyDelete