Tuesday, 23 September 2014

Masak memasak


Assalamualaikum



hah! belom pape dah tepek gambar makanan sebesar besar alam. Biar korang terliuq dan terbeliak bijik mata tengok spaghetti ni haaa. Hehe. 

Hari tu, titibe tekak ni teringin nak makan spaghetti buatan sendiri. Dengan gigih dan usaha yang jitu, pergilah kat econmart yang berdekatan rumah beli bahan2. Mula2 carik cendawan butang yang kecik-kecik tu, sebab kalo ikut resepi kena guna cendawan tu. Tapi tak de pulak time tu. So, beli jela cendawan bunga ni. Besar tapi sedap! Puas makan cendawan ni. hehe. Lagi pun, senang je masak spaghetti ni. Main campak campak manja je. Pastu siap. Sedap pulak tu...huhu

Next time, nak torai resepi lain pulak lah. Mana tau ada peluang masuk masterchef selebriti. Hahahahaha



No comments:

Post a Comment