Sunday 30 November 2014

Aku dan kasut

Assalamualaikum

Ehem. Kasut dan wanita memang tidak dapat dipisahkan ek ? Lagi2 wanita spesis macam aku yang agak hantu dengan kasut masut ni. 

Kali ni aku nak share 1 jenis kasut yang aku suka sangat sangat sangat sangt sangatlahhhh! ( memang suka sangat ni ). Simple but nice gituuu. Comel dan selesa. Sesuai dipakai ketika bersantai dan ber hang out bersama kawan-kawan atau family, tetapi tidak sesuai di bawa ke pejabat. Haha! 

Kasut apakah yang aku maksudkan itu ? yeah!! jom tengok gambar-gambar kat bawah:


alahai....lawanyerrrrr

lawa weh






cute!! 


Thank you cik google sebab bagi pinjam gambar kasut yang over cute ni!



ni pun cute...haishh...pendek kata, semua pun cute la sonang



See!! cantik kan ? Ini namanya floral shoes....i like it sooooo much! terlalu suka sampai rasa nak tampar-tampar muka sendiri je rase....ahaksss....

Tapi aku tak penah beli pun. Memang teringin nak beli tapi masih tak berkesempatan nak jumpa yang betol2 lawa macam dalam gambar ni. Tsk tsk. Comel seh kasut-kasut ni. Bak kata lirik lagu tu ' pandang tak jemu pandang tak jemu'.....

Btw, ada ke korang-korang yang minat jugak kasut jenis macam ni ? Kalau ada, ce komen sket. Nak jugak jumpa dengan orang yang sama spesis ni. Hik hik hik...


Thank you for reading this entry. 
Love


No comments:

Post a Comment