Monday, 24 September 2012

Gift From Japan

Thank you bos! wahaha. Bersempena keberpergian bos ke jepun hari tu, beliau telah membawa pulang 2 barang comel untuk diriku. Pinky key chain dengan sabun soya.

Ce teka brape harga kicing comel ni ? ok tak yah teka. Saya bg tau teros. RM 20.00. Mahal ? memang pon. haha. Thank u bos. saranghaeyo. Yang penting, cute gile kot kicing ni. Auuwww ( bunyik serigala titibe kt blakang umah ).

Yang sabun ni tak tau pulak brape harga beliau. Rasa sayang pulak nak pakai sebab macam suci je tengok sabun ni. So, saya tak pakai. Tapi, cam membazir lak kalo tak pakai kan. Ok, nnt saya pakai tp tunggu sabun buku dettol kat bilik air tu habis dulu k. Lalala..

p/s : Sy pon teringin gak nak g jepun. Tapi lagi teringin nak p korea ( nak jugek korea. k-pop le tew ) haha

Ms. Key Chain & Mr. Sabun

8 comments:

  1. so niceee :D

    Jemput singgah tgk dress n baju lawa-lawa kat sini

    http://sakuraitubunga.blogspot.com/

    =)

    ReplyDelete
  2. cuteness product from Japan.. :)

    ReplyDelete
  3. Saya kalau dapat pemberian dari luar negara akan simpan. Sayang untuk digunakan.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. comelkan. wat gantung kt handfon...

      Delete