Thursday 18 July 2013

Rak Kasut Impian


Kasut oh kasut. Kenapa engkau kasut. T_T ( Sebnanye tak tau nak nanges sebab kasut ke, atau sebab rak kasut ). Kalaulah kasut aku banyak macam kat bawah ni, sah sah aku bukak kedai kasut teros. Hah

Tapi masaalahnye sekarang, kalo kasut ada banyak pon tak guna kalo tak de tempat letak kasut yang proper. Takkan nak biarkan kasut-kasut membanjiri kawasan rumah.  Betol tak. Betol ke tak ?? Jawab la. Please. Haha...

Kalau ada rak kasut yang khas macam pic bawah ni, hari-hari aku lap bersih2 semua kasut dengan rak-rak skali ( eh bukan makin malas ke nak lap sebab rak tu besar and tinggi ? ) kekekeke.....

p/s : Perlu ke aku buat entry ni ? sebab kasut aku ada sepasang 2 je. Dush dush


Gambar ehsan from google je :-)

2 comments:

  1. wah... ini mcm butik kasut..hehehe.. nasib kite x minat nk kumpul kasut sbb kite jenis.. pakai sampai rosak then buang beli baru.. ehee.. sbb nk jimat space kt umh.. ayoyoyo..

    btw, blogwalking sini.. jmput follow http://belogzeera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kalau ksaut aku banyak macam tue, sah aku dah jual. Sebab tebiat tak suka tengok benda terbiar lama lama. Lepas tue, beli kasut baru lagi.. hhahaha

    ReplyDelete